https://martingaushondenschoolkatwijk.nl/wp-admin/admin.php?page=pronamic_ideal

KLACHTENPROCEDURE

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Maar deze fouten moeten wel worden opgelost.

Heeft u een klacht of is er volgens u een fout gemaakt? Dan horen wij dit heel graag van u. Wij proberen altijd naar een oplossing te zoeken. Maar wat ook belangrijk is, is dat wij hier van leren en dit in de toekomst misschien kunnen voorkomen.

Als hondenschool vinden wij het belangrijk dat klanten tevreden zijn, dat zult u begrijpen. Door ons te laten weten dat er iets niet in orde is, kunnen wij daar iets aan doen. Blijf daar vooral niet mee rondlopen maar vertel het ons.

Bespreek het met de persoon in kwestie

Probeer eerst een gesprek aan te gaan met de instructeur of persoon in kwestie. Dat is altijd de eerste stap. Vaak kan een klacht of probleem in een gesprek al worden opgelost. Vindt u dit moeilijk of is een gesprek een te hoge drempel, dan mag u altijd een bericht sturen naar info@martingauskatwijk.nl onder vermelding van klacht.

Komen jullie er samen niet uit, dan kunt u een bericht sturen naar Mariëlla van Eijk. Zij is de eigenaar van de hondenschool en zal uw klacht in behandeling nemen. Binnen 3 dagen krijgt u een bevestiging van de klacht.

 

Offieciële klacht

Wat vermeld u in het bericht:

  • korte omschrijving van de klacht of fout
  • welke les en tijd
  • welke instructeur
  • eventuele oplossing van uw kant

Wat kunt u van ons verwachten:

  • verwachtte verwerkingstijd van de klacht
  • dat wij ons uiterste best zullen doen om u te helpen
  • oplossing of schadeloosstelling indien u in het gelijk wordt gesteld

Mocht u er met de hondenschool echt niet uitkomen, dan kunt u ook een klacht indienen bij de SPPD waar wij bij zijn aangesloten.

Vermeld u hierbij dan duidelijk de datum en les van het voorval, welke instructeur het betreft en een omschrijving van de klacht. Zij zullen u dan informeren over het verdere verloop van de klacht.